woensdag 26 maart 2008

Let there be light!


Als lid van een werkgroep circadiane ritmes leerde ik professor Poirier van de universiteit van Luik kennen. Hij is een expert op gebied van slaap-waakstoornissen en ontwikkelde een bril voor lichttherapie die hij dagelijks trouw gebruikt om zijn concentratie te verhogen. Hij is er van overtuigd dat het werkt (wat ook bewezen is)! Sindsdien gebruik ik het ook; elke morgen (wanneer ik er tenminste de tijd voor vind) zet ik de lichtbril op mijn neus voor een half uur tot drie kwartier en dan vlieg ik de dag door en vind ik zelfs nog energie om te bloggen! Merci professeur Poirier!

2 opmerkingen:

Randall.c zei

snel!! waar kan ik zo'n ding krijgen?!

shrink zei

het ding is pokkeduur (zo'n slordige 350 euro) (ik kreeg een 'monstertje' te leen). ik denk dat je beter vroeg kan opstaan in in het park een rondje lopen. Dat helpt ook! Net naar Fnac geweest: je 'slaapkoppen' zat bij het plankje graphic novels.