maandag 21 april 2008

Een boekenstok???

Daarnet een boekenstok toegeworpen gekregen van Maxie. Ik dacht eerst: joepie, iemand doet z'n boekenstock voor een prikje van de hand, maar het was niet helemaal dat, maar dit:
1. Pick up the nearest book of 123 (or more) pages.
Ik moest er eerst eentje uit de kast gaan halen, en mijn oog viel het eerst op Michel Houellebecq's Elementaire deeltjes (de mid-price editie!). Heb er in genoteerd (in potlood!) dat ik het in Fayence (Provence) in juli 2004 heb gelezen.
2. Open the book to page 123 and find the 5th sentence.
De radiocassetterecorder van de workshopdocent zond een weids tapijt van synthesizerklanken de lucht in, de hemel was smetteloos blauw.
3. Post the next 3 sentences.
Om hem heen verhieven de pikken zich langzaam in het licht, glanzend van de massageolie. Dat alles was gruwelijk werkelijk. Hij kon niet meer verdergaan.

Ik kan het ook niet helpen!

Geen opmerkingen: