dinsdag 20 mei 2008

Fileleed

Ik reed deze morgen naar het werk, in de verwachting dat ik zou moeten aanschuiven gezien de landelijke treinstaking. Nix daarvan. Ik heb zelden aan zo'n hoge snelheid over de A2 kunnen glijden, en ook op de steenweg was vlot verkeer. Zo vlot dat ik slechts amper de nieuwe Sloggi-campagne kon zien. (Ik kon geen foto van de nieuwe affiche vinden op het net, en er zelf eentje nemen vind ik er over...). Meestal vind ik het niet zo heel erg om met zo'n billen voor ogen heel even in vertraagd verkeer terecht te komen. Zelfs mét een ochtenhumeur kan er dan toch een glimlachje af... Mannen...

6 opmerkingen:

famselinie zei

Te hopen dat het verkeer dan morgen wél iets trager verloopt!

Ik ga hier nog wat rond snuisteren, jouw werkgebied interesseert mij als mede-menswetenschapper (zij het in een ander domein) wel.

shrink zei

ik kan natuurlijk ook hard op de rem gaan staan...

welkom, feel free, come again en laat gerust een boodschap na.

en welk domein dan wel?
grtz

Maxie zei

ik heb nog geweten dat sloggi 'audities' deed voor deze reclames: dames met een mooie kont mochten zich komen aanbieden en werden dan gekeurd
hahaaa

maar ze hebben er wel goeie konten uitgekozen moet ik zeggen

shrink zei

doen ze nooit audities voor kandidaat jury-leden?
:o)

Summer Ghost zei

Wanneer maakt Marie-jo zo eens reclame hé? :(

shrink zei

waarom verbaast het me niet dat Summer Ghost op deze billen reageert, en niet op pakweg Milou en mai... {:o)