maandag 5 mei 2008

Het beloofde land?

Amerika! McDonalds, Hooters, Lewinski en goedkope dollars. Wat wil een mens meer. De geschikte gelegenheid om een paar aardige geschenkjes mee te nemen. Een mooie Nikon D80 met een 18-135 mm lens er tegenaan (voor minder dan de prijs die je in Belgieland voor de body zou betalen) (jawel, om de slides van de voordrachten moeiteloos op te slaan, en ook wel om wat beelden te maken van Abe Lincoln (foto) en zo), en nieuwe oortjes. Ik dacht eerst nog dat ik, net zoals mijn baas, doof werd aan één kant, maar het bleek een kapot ipodoortje te zijn. Ik kocht hier in Washington DC Bose oortjes voor twee derden van de Belgiese prijs, en ik moet zeggen: worth every penny of it! Het is alsof, ...alsof er een engeltje in je oor plast (?) (hoewel ik moet toegeven dat ik geen flauw benul heb van hoe dat dan zou moeten voelen).

4 opmerkingen:

Maxie zei

ooh amerika! neem maar veel fotos met u nieuwe camera en laat ze hier zien! wooh *benieuwd*

is idd handig om slides ook op te slaan, ik deed dat soms ook in de les van fysiologie vroeger.

Lol @ engeltje

Summer Ghost zei

Bwah Bose, veel geld voor wat het is. Als waar geaarde muziekliefhebber ga je beter voor the good stuff: Sennheiser!

shrink zei

@M niet zo gek vel tijd in de stad om op fotoshoot te trekken (ik doe mijn best)

@SG en hoe voelt dat dan in je oren?

Summer Ghost zei

Ik heb mij een Sennheiser PMX 60 aangeschaft toen ik mijn iPod mini second gen kocht. Mij nog geen seconde beklaagd. Alles klinkt voller en kwalitatief vééél beter dan de standaard iPod oortjes (die toegegeven vrij louzy zijn).
Je kan bij Sennheiser zo zot doen als je wilt int de prijzen, maar dat ze zowat de beste zijn op de markt staat buiten kijf.

Probeer het eens in een winkel zou ik zeggen.