woensdag 21 mei 2008

Lekker Werken

Ik weet het, sommigen denken dat ik een workaholic ben, maar daar gaat het nu niet over. Ik heb gisteren gewoon lekker gewerkt. 's Middags hadden we een uitzonderlijke staffmeeting in Arenberg, een sterrenrestaurant in Heverlee (kok Lieven Demeestere), op kosten van de baas, waar we te horen kregen dat we (een klein beetje) opslag krijgen. U begrijpt dat het erg heeft gesmaakt! Asperges, lamsrug en een zeer smakelijk dessert: een salade van aardbeien met meringue en sorbet van rabarber. 's Avonds nog maar es een voordracht over de onderhoudsbehandeling van mensen met een manisch-depressieve stoornis. Dit keer voor Aalsterse shrinks in 't Overhamme, ook een sterrenrestaurant. Het lijkt wel alsof ik sterrenrestaurants frequenteer alsof het frietkramen zijn, maar nix is minder waar. 't Overhamme is een erg smaakvol ingerichte eetgelegenheid, -je zou het aan de buitenkant niet meteen denken-, en het eten is er zalig lekker. Gestoomde Noorse skreifilet met asperges en morieltjes, een sausje van erwten en schuim van asperges, gevulde filet van hoevekip met groene asperges uit Pertuis, ham en jonge spinazie, en saffraankoekjes met chocoladeroom en megalekker frambozensorbet op een soort braziliaanse cacao of zoiets. Te lekker om zomaar te vergeten, vandaar...

4 opmerkingen:

Maxie zei

wat een leven wat een leven! :o

nog geen cholesterol ? :D

xxx

shrink zei

ik weet het, het is soms erg hard....
ik heb geen idee hoe het met m'n cholesterol is, maar mijn gewicht was deze morgen exact hetzefde als gisteren :-)
grtz

Dr. Shock zei

Afzien, maar ik noteer alle adressen voor als ik in de buurt ben.
Groeten Dr Shock

shrink zei

altijd welkom, dr shock...
i'll keep you posted