zaterdag 7 juni 2008

Conz voor Shrink

Zaterdagmiddag even de stad in. Altijd wel iets te zien. Conz zou het derde deel en slotstuk van de trilogie 'De Tweede Kus' signeren. Daar kom ik wel even voor terug, dacht ik. Nog even mensen kijken van op een terras. Toen ik bij Conz kwam stond er iemand die ik kende maar al een hele tijd niet meer had gezien. 'Jouw boek staat hier ook', schreeuwde ze door de Fnac. Conz vroeg meer uitleg. Hij had tijd want er was op dat moment nog niet veel volk. Vandaar dus de erg persoonlijke shrinky opdracht in het boek. Aardige kerel, die Conz.

1 opmerking:

Tom zei

mujeres al borde de un ataque de nervios :) Heel veel gelijkenis met 'de mannen op de rand van een zenuwinzinking'. Die komt er ook ooit nog wel eens, samen met 'Atame'. Todo sobre mi madre en Volver heb ik nog niet bekeken en besproken, maar dat komt nog wel.

Overigens, films bekijken is een echt plezier geworden thuis!

groet,
Tom