donderdag 19 juni 2008

De Kogel en de Kerk

Geen foto van de jongens van Tokio Hotel (de papa van een vriendinnetje van Y. noemt de zanger een ontplofte rat) deze keer. Wel een prentje van een papa. Je begrijpt het al, de kogel is door de kerk. Ik heb mijn geweten laten primeren boven mijn genot (waarom doe ik dat toch altijd!?), en ik heb na enige twijfel de meeste adviezen van bloggend (weldenkend?) Vlaanderen ('liegen tegen de dochter?', 'zwijgen?', 'de vrouwen opsturen?') naast me neer gelegd (Toch bedankt!). Ik kon niet anders dan kaarten voor Tokio Hotel in Modena bestellen. Ik zag me daar al zitten, in de Bobolituinen, ondergaande zon, hemelse klanken van Sigur Rós, en de niet aflatende pijnlijk bonkende gedachte aan mijn dochtertje die in haar bed stilletjes verdrietig ligt te zijn, denkend aan Bil, of Tom, of allebei ('nee papa, ze zijn niet verwijfd'). Wat kon ik anders...

6 opmerkingen:

Trits zei

U bent veel te goed: mijn papa zou zoiets nooit gedaan hebben. Met alle gevolgen vandien. Studies Psychologie.

yab zei

Hoe mooi. Je dochter zal je ongetwijfeld eeuwig dankbaar zijn. ;-)

shrink zei

@trits: had ik dan zomaar het risico moeten lopen dat mijn dochter psychologie zou willen studeren? en U mag me tutoyeren... :o)

Maxie zei

ooh kijk daar breekt mijn hart van
mijne papa zou het ook gedaan hebben

zenden ze da concert van sigur ros ni ergens uit zodat ge het kunt oppakken?

Evelien zei

Ik begrijp mijn vorige reactie eigenlijk al niet zo goed meer: wat is er eigenlijk mooier dan je dochter met zoiets een groot plezier te doen?

Ik zie het al helemaal voor mij. Haar blije gezicht zal het gemis van Sigur Rós helemaal goedmaken. Volgens mij wordt het een belevenis waar jullie nog jaren over gaan praten.

En misschien word je zelf ook fan van TH? :p

Summer Ghost zei

Dommerik! DOMMERIK!!!!

:p