dinsdag 17 juni 2008

F*CK!F*CK!F*CK!

Wie had ooit gedacht dat ik een foto van de jongens ('nee, Bill is niet verwijfd') van Tokio Hotel op mijn blog zou zetten. Komt omdat ik vandaag voor een verdomd dilemma ben geplaatst. Y. is verschrikkelijk wég van Tokio Hotel, haar kamer is behangen met 52 posters en hun muziek zit in ons huis gebakken. Het ongeluk wil dat we tijdens Tokio Hotel's passage door Werchter zelf in Firenze zitten. U begrijpt het verdriet van Y. Ik heb een kaart gekocht voor Sigur Rós, op 11 juli, in Firenze, op een steenworp van ons verblijf. Op naam. Enkel af te halen op vertoon van paspoort. Niet verkoopbaar dus. En wat wil nu het geval, of liever het lot. Tokio Hotel speelt tijdens onze vakantie in Modena, op 200 km van Firenze. Wanneer? Op 11 juli. En er zijn blijkbaar nog kaarten. Wat moet een vader daar nu mee (ik heb een donkerbruin vermoeden)...

12 opmerkingen:

Summer Ghost zei

Liegen tegen uw dochter zit er niet in? ^^

Tom zei

Naar Sigur ros gaan natuurlijk :)

Y. zal het ooit eens moeten leren hoor :) En niet verwijfd? moeha! Trap eens een open deur in :D

Evelien zei

Weet je dochter dat Tokio Hotel naar Modena komt op 11 juli? Ik zou dat anders wijselijk verzwijgen. Ahum. 200 kilometer lijkt mij toch ook niet niets.

Er zullen wel nog genoeg kansen komen om Tokio Hotel te zien te krijgen zeker?

Als je toch voor Tokio Hotel gaat, dan mag je dochter haar heel gelukkig prijzen met haar vader. ;)

trits zei

Misschien kunnen de vrouwen een gezellig onderonsje doen?

Maxie zei

HMMM ja tis toch wat hé dat tokio hotel. ze zijn nog maar in holland geweest blijkbaar , dat weet ik van deze zweedse diehard fan: http://kenzas.se/

Kunt ge u gezin niet splitsen? U vrouw gaat mee met u dochter en gij naar sigur ros ;)

Summer Ghost zei

Ja, ik zou ook de vrouw opsturen :) tenzij die ook SR wilt zien.
nu ja, TH kan je nog zien, SR natuurlijk ook, maar SR in zo'n locatie zien, na de release van hun nieuwe schitterende cd, lijkt mij toch vrij uniek.

Karen zei

Ik zou zeggen dat het u plicht is als vader om u dochter zo ver mogelijk van Tokio Hotel weg te houden maar ja :p

shrink zei

tx voor de steun en de 'goeie' adviezen. ik had verwacht dat ik zonder uitzondering (behalve van SG als 'die hard SG-fan' misschien) zou lezen dat ik als vader toch de voorrang zou moeten geven aan mijn dochter, maar blijkbaar denkt bloggend vlaanderen daar anders over (beter liegen, verzwijgen, vrouw opsturen :o)). leken me nochtans geen opties (we hebben maar 1 auto in Italie en er zijn nog andere kids). het voorstel van Karen heb ik vele jaren geleden al geprobeerd mbt samson, K3, etc, maar tevergeefs...

kat zei

Ha, op onze methodeschool is Tokio Hotel not done. Dochter gaat waarschijnlijk mee naar Werchter Boutique, maar dat vindt ze normaal. Wat we hier wel hebben is: vragen of ze mag brossen om mee te gaan naar Dolly Parton (vanavond, Rotterdam). Plus een heel gezaag over dat ze nu (na 4 jaar festivals) wel rijp genoeg is voor meerdere dagen Werchter. Ze is 10. Van kleinsaf aan meegaan met papa heeft zo zijn gevolgen...

kat zei

En ja ik zou TH gewoon doodzwijgen. ;-)

shrink zei

@SG: dochter is 12, dus het mag nu wel. bovendien ben ik zelf niet op zoek gegaan naar waar TH speelde maar was ze natuurlijk zelf pienter genoeg om dat uit te zoeken (ze vroeg me net nog of Oostenrijk eigenlijk erg ver is) :)

Anoniem zei

Aiiiaii, Modena was zo mooi. Werchter was wel ok. Tokio Hotel kwam beetje laat maar alsnog geweldig. Behalve met die kaartjes shit en dat het in Belgie was, hehe, Nijmegen was te kort, het mooiste was Parc Des Princesssss. Of Dortmund. Of uhm, kan niet kiezen uit de 21x. (Y)