vrijdag 27 juni 2008

KliK!PiC!MuSiC!

De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik dit dus echt grijs gedraaid heb! Ik weet het, mijn leeftijdsgenoten noemen Linkin Park meestal tienerlawaai, maar ik kan het ongelooflijk smaken. Hun concert op Pinkpop vorig jaar was superzaligmegabangelijkgoed: puur genieten, van de muziek, van de muzikanten die zich helemaal geven, van het publiek dat finaal door het lint gaat. Zalig om te zien. De Collision Course CD, een project waarin de jongetjes van Linkin Park samenwerken met grote jongen Jay-Z, heb ik waarschijnlijk al 1000 keer gedraaid (net als hun andere dingen trouwens, hoewel ik me er op betrap dat mijn Linkin Park-periode alweer door is), en de DVD ervan is één van de weinige muziekDVDs die ik niet saai vind. 'Now what the hell are you waiting for...'

3 opmerkingen:

anijsje zei

Laat dat nu net één van de beste bands uit mijn tienerjaren zijn si... Lekker meebrullen, meer moet dat niet zijn :-)

Summer Ghost zei

Vond/vind ze ook niet slecht, maar TH is de nieuwe LP hé :p

shrink zei

@anijsje: en zeggen dat mijn tienerjaren al zo lang voorbij zijn...

@SG: :), als ik, mag kiezen...