zaterdag 28 juni 2008

Leergierige leerling zoekt leraar (m/v)

Ik heb me vandaag al suf gesurft, op zoek naar cursussen Photoshop, maar ik vind niet wat ik zoek. Ja, 2 jaar lang elke zaterdag naar de Leuvense Academie: zeer graag, maar daar heb ik nu even de tijd niet voor. Eigenlijk zoek ik iemand die, voor een flinke stuiver natuurlijk, privéles Photoshop wil, en vooral kán, geven. Als ik op sommige sites zie hoe een aardige foto een prachtige foto wordt, wel dan zou ik dat best ook wel willen kunnen. Kandidaten?
Foto werd genomen aan de Moedermeule in Rillaar.
Dit was by the way het 100ste bericht op de blog.

7 opmerkingen:

Trits zei

Een van mijn lieve collega PhD'ers uit de onderzoeksgroep heeft een ware passie voor fotografie en fotoshopprogjes. Sinds wij deze hobby 'toevallig' oppikten (*gniffel*), werd zij onze vaste fotografe voor beroeps- en privéaangelegenheden. En ze doet dat schitterend! Zal ik eens polsen voor je? :-)

shrink zei

zou erg vriendelijk zijn!! ze moet natuurlijk goed zijn! :)(maar een leuvense psy-phd, dat belooft (ahum)). heeft ze een flickr of zoiets?
tx!

Trits zei

Ik zal het morgen eens allemaal vragen :-) Meer nieuws volgt!

Dr. Shock zei

Of online allerlei tutorials,
http://psdtuts.com/
Groeten,
Dr Shock

trits zei

Hoihoi, kan je me een mailtje sturen (kan via tritsbits)? Ik heb nieuws voor je !!! :-) (en ik zie niet hoe ik jou moet mailen)

shrink zei

@trits: tx voor de tritstips. benieuwd wat het wordt.

@drshock: tx, erg interessant. heb ondertussen een trialversie gedownload en neem me voor een oefenvakantie te nemen. tot donderdag in utrecht!

Mrs B zei

Foto werd genomen aan de Moedermeule in Gelrode :)