donderdag 12 juni 2008

Sigur Ros in Firenze!

Denk opnieuw even aan Homer Simpson die naar de zo-veel-als-je-maar-kan-hamburgertent mag: 'joehoew!' That's exactly how I felt toen ik de bevestiging in mijn mailbox kreeg dat ik een kaartje heb voor het optreden van Sigur Rós op 11 juli in Firenze. Het concert gaat door in de Giardino dei Boboli, de 16de eeuwse tuinen achter het Palazzo Pitti (foto) in hartje Firenze, op een paar 100 meter van de Ponte Vecchio. Ook kaarten gekocht voor Dranouter. Niet dat ik een folkie ben, wel integendeel, maar ik wil erg graag Billy Bragg zien (de man heeft eigenlijk géén slechte nummers gemaakt), en ook Loreena McKennitt wil ik wel es Dante's prayer, één van de mooiste nummers ooit gemaakt, horen zingen.

6 opmerkingen:

anijsje zei

I'll be there... In Firenze, maar dan een paar weken later... Haha.
Neen juist heel erg slim van u dat je 't geraden had, doe zo verder ;-)

Summer Ghost zei

echt wel een superlocatie om zo'n band aan het werk te zien

shrink zei

@anijsje: ik zal een post-it achterlaten op de pitipaleispoort :o)

@sg: en bovendien tonen ze eerst nog op canvas hun film Heima (donderdag 19, even voor middernacht)

Summer Ghost zei

had het al gelezen in de Libelle van mijn ma dat ze het uitzonden ^^

Maxie zei

niet te geloven dat ge Dante's Prayer hier vermeldt, dat roept zoveel herinneringen bij mij op!!! Das al JAREN een van mijn lievelingsliedjes en kwas nog héél jong toen ik het voor het eerst hoorde. Ik heb het toen eens gekozen om in de 'godsdienst'les als liedje bij een tekstje die ik zelf geschreven had. Enkel de lerares kon het apprecieren , de rest van de leerlingen keken me aan alsof ik van mars kwam :p wantja op die moment luisterde iedereen naar limp bizkit enzo.
Maar ik vind het nog altijd prachtig!!!!!!!!! Dees wordt het lied op mijn begrafenis :)

shrink zei

@sg: jaja, van uw ma...
@m: laat ons dus maar hopen dat dat nog niet voor direct is. misschien kan je haar op dranouter vragen of ze life komt spelen :)