vrijdag 13 juni 2008

Crème brûlé van ganzenlever...

Soms vraagt een mens zich af, hoe we 't in godsnaam overleven... Vandaag mijn 'voordrachtenseizoen' afgesloten in La Tourbière in Aalst (zeer erg de moeite!), op uitnodiging van de bloedmooie dr. B. uit G., die ik nooit eerder had gezien. Het was de 15de voordracht dit voorjaar. En de laatste tot september. Ik heb het wel gehad, te meer omdat ik me rond nieuwjaar had voorgenomen om het wat rustiger aan te gaan doen. Het lekkere 'part of the job', dit keer met een heerlijke 'crème brûlé van ganzenlever', huisgerookte zalm en tonijn met korenaren, roze lamskotelletjes en een zeer zalig soepje van rode bosvruchten, zal ik tot 't najaar weer moeten missen (hoewel).

4 opmerkingen:

Maxie zei

maar jongen toch hoe overleeft gij dat :p :D

en je weet toch verdomd goed hoe je een mens kan laten watertanden hoor!

shrink zei

ik weet het, a day in the life of a shrink is afzien (soms toch)

Summer Ghost zei

dikke snob!

shrink zei

@SG: maar allez, beste SG, als ik ze niet opeet dan zijn ze voor 't vilbeluik :o(