dinsdag 1 juli 2008

Ik ga op vakantie en ik neem mee...

...mijn tandenborstel, mijn zwembroek, en
'Dit verhaal' van Alessandro Baricco (omdat Dr Shock me die heeft aangeraden),
'Mevrouw Verona daalt de heuvel af' van Dimitri Verhulst (omdat ik vorige vakantie heb genoten van 'De helaasheid der dingen', en dit verhaal me door D. werd aanbevolen),
'Het ongrijpbare meisje' van Mario Vargas Llosa (omdat de titel van dit boek erg aantrekkelijk is en de naam van de schrijver ook),
'Het grote uitstel' van Marc Reugebrink (omdat de Gouden Uil-winnaar toch niet slecht zou mogen zijn, ondanks de mottige kaft met de mooie kont),
'De stoel van Elijah' van Igor Stiks (ook al aangeraden door een collega shrink, E.: een man met een doorgaans goede smaak),
'Taoïsme' van Patricia de Martelaere (om eerder genoemde redenen).

Nog twee dagen wachten (lees: werken) en dan in Toscane, op een bankje onder een boom, met een boekje, en een koffietje....

7 opmerkingen:

Maxie zei

allez dan zijt ge morgen weg als ik het goed heb? Bon voyage!!! AMuseer je ginder ;)
En als ge een computer ziet, maak es een blogje he :-)

xxx

Trits zei

Overigens... ik weet nog een goed boek ;-) (ja, datte) Enjoy!

Summer Ghost zei

Jakkes boeken, zoude niks tofs meenemen? Een laptop bijvoorbeeld?
Of oordopjes? (6)

shrink zei

@trits: mijn frank lijkt maar niet te vallen...?

@SG: ik kom er bijna uitsluitend in de vakantie toe om romans te lezen, dus die gaan zeker mee; en dit jaar voor het eerst ever ook de laptop mee omdat ik wat wil leren prutsen met photoshop elements, en...

@maxie: ... misschien heb ik daar internettoegang, zodat ik ook wel es iets op de blog kan gooien.

grtz!

Tom zei

prettige vakantie!

groet,
Tom

Trits zei

Dat groen beest van enkele Tritsbitsen terug :-) Nog steeds beestig interessant ;-) Maar helaas geen avondroman...

Anoniem zei

laat je na je vakantie ook weten of je boeken goed waren?