woensdag 30 juli 2008

EnZeWinnerIzzz....

Ik kreeg drie award-stokjes toegesmeten: eentje van Trits , eentje van Syho, en eentje van Maxie. Waarvoor één welgemeend Dankuwel. Dát en mijn huidige 4de plaats op de Nederlandse Mediblog-ranking doet me straks nog zweven (en ik zou beter wat minder bloggen en wat meer terug aan 't werk). Bloggen is voor mij ontspannen. Ik heb het daarom niet zo begrepen op blogs die zichzelf te zeer au serieux nemen, en eindeloze verhitte discussies aangaan. Een beetje tongue-in-cheek is wat mij betreft een pluspunt. Voorwaarde voor het accepteren van het awardstokje is ook zelf in mijn kaarten laten kijken. 'Waar klik ik (liefst) heen?' Niet dat dat in de blogosfeer, die, hoe groot ook, in wezen toch een zeer klein wereldje blijkt te zijn, niet zou geweten zijn: je komt mekaar overal tegen. Maar goed, DootDootGarden van Craig Thompson moet je zeker es bezoeken. Het is gewoon fantastisch dat je, door een medium als het internet, vanuit je bed kunt meekijken over de schouder van een artiest van dat formaat, en mee de ontstaansgeschiedenis van een graphic novel kan volgen. Een aanrader! Mijn Vlaamse Favoriete Tegenhanger is de stek van Randall C. Bijblijven doe ik bij DrShock, mijn Rotterdamse collega shrink.
-
Wat de reguliere blogs betreft fiets ik het vaakst langs bij LaFilleBackSurLeWeb! Zij is voor mij een beetje StuBru op de blog: plezant, aanstekelijk, creatief en wat weet ik. Ook erg de moeite, altijd lachen en mooi vormgegeven is Het Zesde Vlak. Trits bezoek ik vaak omdat ik het nogal heb voor prettig gestoord (of doen alsof?), en ook Summer Ghost, a.k.a. the Future of Colruyt, en Tom klik ik vaak aan, omdat de ene zich niet te beroerd voelt om te bloggen over driekwartshorts en herensjakossen, en de andere erg mooie filmrecensies maakt en ik een zwak heb voor West-Vlamingen! En dan zijn er nog een reeks blogs die ik meer recent heb ontdekt, maar waarvan ik weet dat ik er nog wel wat zal uithangen: Lentesneeuw, Prozac & The Country, Syho om er maar enkele te noemen. En nu aan 't werk!

5 opmerkingen:

Trits zei

Amaai amaai, dank je wel!

Het lijkt overigens dat Maxie als grote overwinnaar uit de bus zal springen (ik heb ook al heel wat andere blogs ontdekt waar ze het stokje met plezier aan haar doorgeven), een verdiende overwinnaar! Naast de andere winnaars dan... ;-)

Verder ook leuke tips! Ga zo meteen eens 'fatsoenlijk' doorklikken. Eerst deadlinetje peren... want zoals dat altijd loopt, blijkt op zo een momenten àlles interessanter dan het eigenlijke werk. Karakter. Het is een mooi gegeven.

Puf!
by prettige gestoorde Trits

yab zei

Ik vind het de laatste tijd steeds moeilijker en moeilijker worden om al die leuke en interessante blogs op te volgen. Naar mijn gevoel komen er elke dag een hoop nieuwe blogs bij die de moeite waard zijn. Helaas zit mijn feedreader zo overvol dat ik gestopt ben met extra blogs toe te voegen.

Tom zei

thanxyoew for zie award!

Kheb je er meteen maar één terugbezorgd ;)

groet,
Tom

Lentesneeuw zei

Amai, bedankt voor deze vermelding! Let me entertain you ;o)

Maxie zei

YEEY! :)

en wat ik nog het interessantst vind aan die award-dingies: dat ik op die manier andere nieuwe leuke blogs ontdek. nice nice