donderdag 28 augustus 2008

Donna verdwijnt...


Driewerf hoera!!!

9 opmerkingen:

LJ zei

Ik weet het zo niet hoor... Vroeger, als kind, was het al Donna dat de klok sloeg, maar toen kwam Q, en 4fm, en moesten ze plots tegen elkaar op boksen met coole programma's enzovoorts... Tegenwoordig luister ik gewoon geen radio meer; te veel zever en te weinig muziek!
Maar ik ga wél Donna's Top 2000 missen (al hebben ze vorig jaar Queen geboycot; pure heiligschennis).

Dr Shock zei

Donna?

Maxie zei

hu?? ist echt? hoe komt dat? geen slechte zaak natuurlijk

Elsje zei

Ik ken Donna alleen maar van het langszappen op de tv als er geen tv-programma's worden uitgezonden... is het zo erg?
Vurtel, vurtel!! Lucht je hart, gooi het eruit, echt dat helpt :-)

Elsje zei

@lj (of is het Ij??): en wat is dat voor iets, Queen boycotten? Hoezo dat dan?
Aagje is my middle name

shrink zei

@dr shock/elsje: donna is een belgiese radiozender waar ik uit eigen beweging nooit naar zou luisteren wegens, en ik citeer Ij 'te veel zever en te weinig muziek' (en voeg daar maar aan toe: geen goeie muziek), maar die bv in ziekenhuisafdelingen vaak uit de boxen uit het plafond komt, zodat je verplicht tot luisteraar wordt veroordeeld... Een aantal van de DJs op Donna zijn zonder meer ergerlijk... Maar goed, nix om je druk over te maken hoor. ik kon alleen een ingetogen hoera niet onderdrukken toen ik het nieuws hoorde.. ;D
@Maxie: de cijfers zijn al jaren aan het zakken en nu heeft VRT beslist er mee op te houden en Peter Van De Veire carte blanche te geven om een nieuwe jongerenzender uit te bouwen. laat ons maar hopen dat het geen donna-kloon wordt. uiteindelijk is er zeer weinig goeie radio, vind ik. ik luister enkel StuBru, af en toe radio 1 en als het allemaal wat veel wordt in mijn hoofd, dan durf ik Klara ook wel es aan...

@all: tx&grtz!

shrink zei

...euh, met 'jongeren' bedoelen ze 15 tot 45... ;)

Tom zei

dat met pvdv is nog maar een plan. Iets wat ik niet zo snel zie gebeuren eerlijk gezegd.

Mja, van mij is het altijd en overal Stubru uiteraard :)

Sneeuwkoningin zei

en?is het nu gedaan met Donna?

*kom uit de lucht gedonderd*

fijne blog trouwens etc etc...