maandag 11 augustus 2008

FatFitness!

Kreeg deze foto van collega M. uit zijn presentatie over diabetes en overgewicht door antipsychotica. Dit kan natuurlijk alleen in America, waar cola, popcorn en ben&jerry's niet per beker maar per emmer worden gevreten, en waar het gemiddelde lichaamsgewicht een stuk hoger ligt dan elders in de wereld. Deed me onmiddellijk denken aan 'America is not the world' van Morrissey.
'...America, it brought you the hamburger...
Well America you know where you can shove your hamburger.
And don't you wonder, why in Estonia they say:
Hey you, you big fat pig, you fat pig, you fat pig'

11 opmerkingen:

Lentesneeuw zei

Heh, ja... ik was die foto ook al eens tegengekomen. Hilarisch (en tegelijk schrijnend).
Maar zeg, wat doet de tag "oorsmeer" hierbij? :o) (of zie ik iets over het hoofd nu?)

shrink zei

@lentesneeuw: omdat morrissey nu eenmaal smeer voor het oor is :)
heb nog zo'n foto van een dikke amerikaan die met een cola voor de tv zit en zijn hond naast hem op een loopband!!

syho zei

shit zeg! dat had ik nog niet gezien die foto!

en re: nu doe ik zeker dat dwaze showdogrondje niet meer! :-D haha

shrink zei

@syho: re re: ge zult mij nog gelijk geven, ik ben er gerust in. ;D

Trits zei

No shit! :-o

Maxie zei

ik wou dat ik ook ben & jerry's per emmer kon eten (mmmm) maar mijne portemonee zou ni blij zijn.

maar zo dik & lui als die amerikanen zou ik toch ni willen worden ze, ieeew

Nina zei

Eerlijk, die 264 trappen die ik moet doen voor ik in de fitness aankom, zijn er mij ook elke keer teveel aan hoor...

syho zei

hmnaah, dan zal ik je nog moeten uitnodigen zeker om het te bewijzen? haha

shrink zei

@syho: tja, maar als je geen toerke gaat doen, waarom zou ik dan komen?? :)

sabine zei

geniaal!

syho zei

om te zien dat ik gelijk heb tiens! :-D