zaterdag 6 september 2008

Vuurwerk voor Kim Gevaert!

Het was de eerste keer. Samen met J. naar de Memorial Ivo Van Damme. Niet dat ik iets van sport afweet; ik weet wie Kim Gevaert is, en ook van Tia Hellebaut heb ik al gehoord, maar veel verder reikt ze niet, mijn sportkennis. We waren te laat om haar laatste paar seconden te zien, maar ook de ereronde in de knalrode 'sport'wagen was de moeite waard. Krop in de keel voor deze knappe madam.
Wel makkelijk om een 'tournee generale' te geven in een café waar de drank uitverkocht is...
'En, hoe vond je 't?'
'Ik vond het vuurwerk prachtig!'

4 opmerkingen:

syho zei

een knappe madame hé

shrink zei

yep, ik had eerst haar 'blote foto' op de blig willen zetten, maar vond toen dit schilderij en ik vond het eigenlijk mooier...
grtz

Tom zei

ja, heel knappe madam :) En spontaan enzo. En uitstekend in haar sport

kga ze wel missen op tv ja :)

Maxie zei

ja ik vind haar ook een sjoe
zeker na die afscheidsdocumentaire in koppen

kga ze ook missen :(