dinsdag 16 september 2008

Zet open die keel!

Da's nog es een goeie plaat! 'The illusion of progress' is het zesde studioalbum van Staind, een Amerikaanse alternatieve rockgroep uit Simpson's Springfield Massachusets. Staind maakt stevige muzikale rock, van het soort dat lekker in het oor ligt en waarop je in de wagen voor je 't weet luidkeels meeschreeuwt, wat alleen maar deugd doet in tijden van sinus- en bronchitiden. En 'The illusion of progress' heeft een erg hoog meezinggehalte. 'This is it', opent Aaron Lewis, die wel erg veeleisend lijkt te zijn: 'that's the way I am', zo zal je me moeten nemen, met alle 'defaults' er bij... En dan vraagt hij ook nog eens 'Believe in me!'. Nu, met deze sterke plaat is dat niet eens zo moeilijk. Staind tourt op dit moment door Europa, maar laat Belgieland natuurlijk weer links liggen, zoals wel vaker het geval. Herman!! Intekenen die band!!

4 opmerkingen:

Maxie zei

in mijn tienerjaren kocht ik een cd van staind! heb ik nog liggen trouwens

vond die man een supermooie stem hebben

shrink zei

da's dan toch nog niet zo lang geleden :). vind ik ook, prachtstem, hoewel toch niet meteen your average teenage-girl-music?
grtz

Evelien zei

De hoes van het album is in ieder geval prachtig.

Maxie zei

jama ik was dan ook niet de average teenage girl é :p