dinsdag 7 oktober 2008

Vermist...

Ik dacht nog: 'Straks bellen de buren de hulpdiensten als ik hier nog lang 'Tarzan' sta te schreeuwen in het donker'.
'De psychiater is gek geworden. hij loopt hier de hele avond op Tarzan te roepen. Waarschijnlijk denkt hij dat hij Jane is...'. Stel je voor. Opgenomen op mijn eigen afdeling. Ze zouden me niet zo gauw weer laten gaan, mijn lieve verpleegkundigen. Maar het heeft hoedanook niet mogen baten, het geroep. Tarzan blijft vermist. En we missen 'm keihard. Nooit gedacht dat dat het geval zou zijn, maar je gaat je hechten aan zo'n lief schattig ding dat niets liever doet dan je schoot opspringen om geknuffeld te worden. Mocht je 'm tegenkomen, zeg 'm dat we op hem wachten. Het eten is trouwens klaar, al een tijdje...

8 opmerkingen:

Summer Ghost zei

beetje off-topic, maar woensdag om 23u op TMF: Sigur Rós live on stage

shrink zei

@G: een beetje maar :). toch bedankt voor de tip. i'll try to remember...

syho zei

oh nee, je breekt mijn kattenhart met zo'n verhaal!

Mrs B zei

Ze komt wel terug.

Trits zei

Nog altijd geen nieuws? :-( Ai ai... alvast een dikke knuff, zeker ook voor de kindjes!

shrink zei

@all: tx voor het medeleven (ook off topic). nog steeds geen nieuws. ons kattengezin is geen lang leven beschoren geweest...

Maxie zei

maar allez hoe kan dat nu :( beetje opletten met kittens he

in ieder geval: op hoop van zegen dattie terug komt bij de baasjes!

XXX

Evelien zei

De kinderen zijn er zeker het hart van in (hmm, vreemde uitdrukking eigenlijk)?