donderdag 27 november 2008

Hij doet het weer...

Af en toe een beetje ergernis kan ook es deugd doen. Da's waar. Maar dan af en toe, en een beetje, en dus niet elke keer je de knop van de TV omdraait en het nieuws ziet waar altijd wel iets over de defensiepoedel wordt verteld. Blijkbaar heeft de man de bloemetjes wat al te fel buitengezet op één of andere missie in New York, zo vertelt tenminste het Hollandse barmeisje van het Belgische café in the Apple op haar blog. "Nu weten we allemaal dat we de Belgische trots niet bij mijnheer De Crem moeten leggen maar wat ik gisteren heb gezien heeft mij diep diep diep beschaamd gemaakt om mijzelf residente van Belgie te noemen. Blakend over Adamo, De Strangers en andere Vlaamse folklore liep hij te lallen tegen zijn Amerikaanse delegatie dat dit hetgene was waar Belgie al about was, Vlaamse folklore en bier… door het restaurant liep hij te lallen over de lichtjes van de Schelde ( maar dan zong hij de lichtjes van defensie…). Ook andere Vlaamse folkores werden getransformeerd door de minister himself in behoorlijk vulgaire liedjes waar hijzelf het hardste om liep te lachen." Waarom verbaast me dat nu niet?

2 opmerkingen:

Bart Indiestyle zei

Ben toevallig op je blog terechtgekomen, en ben blijven lezen, heel mooi geschreven. Ik wilde je een mail sturen, maar vind geen e-mailadres. Het mijne vind je onderaan mijn website.

Grtz, Bart

shrink zei

@BI: tx voor 't kompliment. please come again. ben ook op je website geweest. veel mooie fotoos. dat lukt me dus niet/nauwelijks, om goeie foto's op een concert te nemen. daar kan ik nog veel over leren. ik vind op je website enkel een info-e-adres....
grtz