zondag 7 december 2008

Eureka!

Ik had er vroeger al naar gezocht, maar de zoektocht opgegeven wegens 'te lomp', maar nu heb ik er toch eentje op de kop kunnen tikken, zij het allerminst voor een prikje. Het is een ergonomische portable pc-houder. Ik krijg altijd een wee gevoel in mijn maag bij de term ergonomisch. Doet me denken aan 'speciale schoenen', zo van die hele dikke blinkende zwarte, met hoge zolen. Nee. Ik was op zoek naar een scherm, omdat enkele uren achter de pc stilaan een marteling zijn geworden voor mijn vege lijf. Op mijn vruchtloze omzwervingen om een Apple-scherm te vinden dat ik aan mijn Dell kon koppelen, ben ik uiteindelijk beland bij dit standje van Bakker Elkhuizen, waar ik niet alleen mijn pc op een elegante manier in kwijt kan, maar bovendien mijn papier netjes voor me op de stand kan leggen. Het prijskaartje viel heel erg tegen (zo'n slordige €160. Ik deelde dit door de prijs van een beurt bij de osteopaat en kwam aan een paar behandelingen). En nu maar hopen dat mijn rug en nek dit ook ok vinden.

7 opmerkingen:

Mrs B zei

Kijk eens! Ge zult er profijt van hebben.
Maar ook echt gebruiken hé!
Dat gaat nogal van pas komen bij uw volgend schijfverlof!

Dr Shock zei

Ziet er inderdaad erg handig uit en de prijs valt mee, is hij ook in Nederland te koop? ;)
Dr Shock

shrink zei

@MrsB: heb 'm al de hele tijd gebruikt en het verschil is verbluffend, echt waar!

@DrShock: tuurlijk wel, het is een Nederlandse uitvinding.., het land waar men leert rechtop zitten op een fiets :) http://www.bakkerelkhuizen.nl/

syho zei

Als ik zo'n dingen in bureau's zie staan vraag ik me altijd af waarom in godsnaam iemand zo'n constructie opstelt...voor de nek en de rug dus...

Trits zei

Dàt moet ik hebben!!! :-o

shrink zei

@trits: in de applestore aan de vaart ligt er misschien nog eentje.... (als je maar niet in de verleiding komt om een van die heerlijke nieuwe apple schermenpcinéén te kopen...
grtz

Elsje zei

Dit ziet er geweldig uit! Ik ga er direct naar op zoek. Sinds ik veel op de laptop werk, merken mijn nekwervels dat wel :-\