zaterdag 20 december 2008

Goed gewerkt...

Het was afgelopen week erg stil on the blog. Heb nochtans ettelijke uren voor het schermpje gezeten. Zonder nek- of rugpijn dankzij het Bakker Elkuizen standje. En het heeft geloond. Planning perfect gelopen; de laatste twee manuscripten klaar! Eentje over de geheugenproblemen, of liever de afwezigheid ervan, na elektroconvulsietherapie, en eentje over wat de tevredenheid van mensen die elektroconvulsietherapie hebben gekregen, voorspelt.
Nu nog alle werk bundelen, een voor- en een nagerechtje verzinnen, een dankwoordje er bij en klaar. Mag wel stilaan, na 5 jaar noeste arbeid tussen de soep en de schatjes van patatjes. Voila. Dat self-inflicted schouderklopje had ik even nodig...

5 opmerkingen:

kurt zei

alvast proficiat!

kurt

Nina zei

Allee kom, laat mij er u ook eentje geven; knap gewerkt mister shrink! De kids ook goed werk geleverd op school??

shrink zei

hmmm.. schouderklopjes ;)

@Nina: toch wel, bijd e jongens lukt het nog zonder veel inspanning, maar Y moet er echt wel voor werken; de resultaten waren behoorlijk...
grtz

Elsje zei

wanneer is de Grote Dag?
(*bewaart het schouderklopje voor die dag, ok?*)

Guido Pieters zei

Pascal,

Nu begrijp ik dat je zoveel tijd hebt om te bloggen en te facebooken: je bent al zover! ik hoorde van Kristof dat een paar grote vissen binnen waren...
Geniet er maar van, want - je zal het nu niet geloven - binnenkort kijk je met weemoed terug naar die superdrukke tijd, waarbij allicht ook het familieleven erg veel rond het werk van echtgenoot en papa draaide...
Dat van dat stanje moet je me eens uitleggen, of is het zo'n knie-zitje (dat bij mij wel helpt, maar toch niet zo comfortabel zit na een tijd)?