donderdag 8 januari 2009

What's the f*cking use!

Lap, weer een brok ergernis! Al dat oneindige ge-sms of getelefoneer naar de radio. Het lijkt wel of vandaag alles, maar dan ook écht álles wat wordt uitgezonden niet meer als bedoeling heeft om mensen iets (cultuur om maar iets te noemen) bij te brengen, laat staan te 'entertainen', maar om ze aan te zetten om te sms-en, zodat er geld uit hun gsm wordt geschud. Degoutant vind ik dat. Het begint al 's ochtends bij Thomas die op staat. En als ik 's middags van K. naar L. rijd dan is het van dattum met Sofie en haar wereld. Ok, Thomas is een lekker wijf, en Sofie ook, en ik kan hun beider programma best wel pruimen, maar waarom sms-en 12.000 mensen naar 'De Wereld van Sofie' om dé oplossing op één of andere bedenking van Sofie door te stralen. Fijn! Er zijn dan 12000 berichten binnengekomen (kassa kassa) en dan bellen ze eenvoudigweg een expert op die het antwoord geeft, en komt geen enkel van die 12.000 pipo's aan het woord. Waarom niet gewoon goeie programma's proberen te maken, da's al moeilijk genoeg....
-
Ach,..ik word oud...

1 opmerking:

Elsje zei

O ja, da's heel erg. Ik ben er ook altijd erg verbaasd over hoeveel mensen bellen/sms-en, en al helemaal als je nog eens niets kunt winnen ook nog! (trouwens dan ook :-) )