zondag 8 februari 2009

Koffie & Clooney in Düsseldorf!


Net terug van een Bongoweekend en het mag gezegd: Düsseldorf is de moeite van de rit waard. Het weer zat, zoals wel vaker, niet erg mee: koud en miezerig, maar zelfs dan biedt de stad genoeg aangenaams om de dag door te komen. De netjes gesnoeide platanen bieden een mooi gezicht op de stadstorens, en de regen maakt het contrast op een foto alleen maar mooier. We hadden een koffietje in de chocoladezaak ‘Gut & Gerne’, en wilden een chocoladesouvenirtje meenemen, maar toen we op de verpakking van het cacaopoeder ‘Made in Belgium’ lazen hebben we ons toch maar bedacht. Verderop, aan de haven liepen we George Clooney tegen het mooie lijf! Hij was ook koffie aan ’t slurpen.
i

2 opmerkingen:

Elsje zei

what else?
;o)

ils zei

Leuke foto's zijn dat! Ik was een aantal maanden geleden ook in Düsseldorf. Mooi weer, lekker geflaneerd. Wel wat meer "posh" winkels dan in de gemiddelde Duitse stad. Zo zag ik er een bakkerijtje met alleen maar koekjes voor de hond. Ze verkochten ook geboortekaartjes, etensbakjes, weekmenukaarten ( ken jij honden die lézen???) enz. Ik vond het nogal stuitend moet ik zeggen. Cartoon in de etalage vond ik dan weer wél leuk. Je kan hem op mijn blog op 5feb bekijken, als je dat wil :-)
groet, ils