donderdag 5 februari 2009

kPeis DaK U Nie Graag Meer Zie

Verdomme, mijn oren lijken vol water te zitten. Ik heb weer het gevoel met mijn kop in een aquarium te zitten. De volumeknop dan maar wat harder. De buren zijn er toch niet. Hoobastank is een Californisch rockgroepje dat me wel al eerder heeft weten te bekoren. Een aangenaam klinkende mix van romantiek (jawel) en snedige gitaarrifs. Zo heb ik het wel graag. 'For(n)ever' is hun nieuwe plaat, die -nog warm- bij de platenboer ligt. Ik had er veel van verwacht, maar niet alle verwachtingen worden ingelost. Oké, platen waar alleen maar steengoeie nummers op staan zijn zeldzaam, maar toch. For(n)ever is niet echt vernieuwend, en dat hoeft ook niet altijd. De plaat is dus heel erg Hoobastank en alleen al daarom de moeite waard. De single 'My turn' is stevig te pruimen, en ook nummers als 'You're the one', en 'So close so far' kunnen zo op een singletje geperst worden. De aanzet van 'The letter' doet me heel erg aan Linkin Park denken (en da's natuurlijk geen kritiek), maar mijn favoriet nummer is 'I don't think I love you anymore'. Klik maar. Allez, toe maar.

1 opmerking:

Mrs B zei

Ik ken een goede audioloog :)