donderdag 19 februari 2009

Morrissey komt. Ik niet.

Waar is de tijd dat je 's zaterdags in de krant rustig de concertagenda kon doorlopen, bij een kop koffie, om dan in de week op 't gemak tickets te halen. Altijd hetzelfde! Hardwerkende mensen kunnen nooit naar fijne concerten. Waarom niet, vraag je? Omdat ze pas in de krant lezen dat die fijne concerten zullen plaatsvinden maar dat ze ondertussen al lang uitverkocht zijn en ze er dus nooit tickets voor kunnen bemachtigen. En dat terwijl leeghangers die de hele dag voor hun pc zitten handenvol tickets opkopen en die onmiddellijk op e-bay gooien om er grof geld aan te verdienen. Dat ze zich daar eens mee bezig houden, het uitroeien van die pretbedervers. Sorry. Ik ben kwaad.

4 opmerkingen:

ils zei

Is mij ook al een paar keer overkomen... ik voel met je mee. Ik zet vanavond "there is a light that never goes out" nog eens lekker hard, maar jou maakt dat niet minder kwaad, denk ik. Vond The Smiths geweldig, daarna M een beetje uit het oog verloren.
grtz, ils, ook "boos" vandaag

syho zei

aih! das idd kl-te!

shrink zei

@ils: ...en deze morgen werd ik gewekt door de wekkerradio die 'there is a light...' speelde. je gelooft het niet. dan ga je begrijpen hoe sommige mensen compleet paranoide worden...
@syho: ...en dat is idd kl-te :)

Nina zei

Gewoon naar daar gaan en de zwarte ticketverkopers zenuwachtig laten worden door wat bluf en wachten tot het concert effectief begint. Twee minuten later sta je ook in de zaal en heb je minder betaald dan wanneer je online had besteld ;)