zondag 22 maart 2009

Een lekker boerenmeisje?

We zaten in de kelder van het eethuisje in de Klapscheutstraat in Wambeek, voor een gezellige avond met K., J., L., en G. De Voet van Keizer Karel was lawaaierig, maar verder wel aangenaam ingericht. Wat ik echter niet had verwacht, was dat ze in de kelder boerenmeisjes serveerden, evenals boerenjongens en zelfs kinderribbetjes! En niemand die er erg in leek te hebben. Het boerenmeisje en dito jongen kon je maar bestellen tot een uur of zes in de namiddag, maar op kinderribbetjes stond geen beperking. Echt waar!

3 opmerkingen:

Nina zei

Hmm thanx, but no thanx...En ja, je kent mij van in blogland, om hier op een Facebookvraag te antwoorden ;)

shrink zei

ach, dan had ik mis gegokt. ik dacht dat je syho was :). grtz

Elsje zei

kindertjesbedtijd werd kindertjesribtijd

en boerenjongens en meisjes moeten met de kippen op stok dus... in de winter op 6 uur.

dus: mij verbaast dit allemaal niets ;-)