zondag 31 mei 2009

Een mooie zondagochtend!


Er werd aangebeld deze ochtend. Dat gebeurt wel meer, maar deze keer voelde ik dat de bel belangrijk was. Ik deed open. Het was Sarah C. Ik rook nog naar slaap enzovoort, dus ik kuste haar niet. En toch gaf ze me een kado. Een mooi kado dat ze me van haar broer, Randall. C, moest geven. Ik sprong een gat in de lucht en bezeerde mijn hoofd. Het was het prachtboek 'To Do' (Randall. C, Oogachtend). Een boek vol heerlijk smakelijke tekeningen en een heleboel 'to do's', zoals 'hartstochtelijk wachten', 'ademen [als er lucht is]', of '[door een gat kijken]'. Genieten! Dankuwel, R. Er was nog meer! Ook het prachtboek van Geert de Weyer, Loslopend Wild kreeg ik toegestopt. Het is een boek met interviews en tekeningen van Kim Duchateau, Ilah, Pieter De Poortere, Brecht Evens, Randall. C, Serge Baeken, Maarten Vande Wiele, Judith Vanistendael, Conz, Stedho, Jeroen Janssen, Philip Paquet, Olivier Schrauwen, Simon Spruyt. Smullen!!

Geen opmerkingen: