vrijdag 5 juni 2009

Placebo

Als shrink weten we er alles van. Van placebo. En van 'Meds', natuurlijk, omdat die het gemiddeld iets beter doen dan placebo. Ik moet toegeven dat ik nooit echt wild werd van Placebo, ook al is Brian Molko een lekker wijf. Maar nadat ik 'Battle for the sun' in de Pod heb gezet en een paar keer heb beluisterd, ben ik verkocht. Een schitterende plaat, die me doet overwegen om mijn vege lijf toch binnenkort naar Hasselt-Kievit te slepen! 'Bright Lights' is een steengoed popnummer waarop aardappelen schillen gevaarlijk wordt voor de vingers! Ook 'Julien' doet je, eens je de wat knullige intro voorbij bent, bewegen, en bij 'Speak in Tongues' ga je wat trager rijden zodat je het nummer zeker helemaal kan horen, voor je thuis komt, om lekker aan te schuiven voor een bordje verse dikke aardbeien. Heerlijk toch!

2 opmerkingen:

ils zei

t is net niet alleen een lekker wijf, die molko... toch écht wel goeie nummers ook he; shrinkje!!!
commentaren op laatste cd; helemaaaal mee eens hoor! Ik hoorde op stubru dat ze ook in arras spelen.. rest van de line-up daar leek me ook wel wat, trouwens!

liefs ils

Liese zei

placebo...die moeten mij nog steeds overtuigen...het zit eraan te komen maar het is er nog niet helemaal bij mij...