vrijdag 10 juli 2009

Vliegexamen


Alweer een unieke ervaring rijker. Ik deed net examen op grote hoogte, in het vliegtuig van Firenze naar Brussel. Ik had een vroege vlucht en moest dus hollen naar de taxi nog voor de opleiding was afgelopen. Het examen was dus voor op het vliegtuig. Dat kon omdat de examinator een paar rijen voor mij op het vliegtuig zat, in economy B-Flex (ik zat in B-light). Twintig ja/neen-vragen. Open boek. Alleen wat onhandig om in boek en notities de d├ętails over het Default Mode Network, de tryptofaandepletietest of de Arterial Spin Labelling terug te vinden (van dat laatste had ik nooit eerder gehoord, en kan ik hier bijgevolg ook verder nix vertellen). Ook nooit eerder een examen gemaakt met de nieuwe van Dinosaur Jr in mijn oren. Benieuwd wat het wordt.

2 opmerkingen:

ils zei

Ik ben helemaal voor deze examenvorm gewonnen. Stel het bij mij op school in september zeker ook eens voor. Moeilijke woorden gebruik jij zeg! :-)
groet, ils

Linn zei

Ik las op pitchfork.com dat er problemen zijn met sommige van de nieuwe Dinosaur Jr. cd's in Europa.

Meer info hier:
http://www.dinosaurjr.com/index.htm

Blijkbaar hebben er al een aantal mensen hun verkeerde exemplaar ingeruild voor een juiste versie en het verschil was toch wel groot. Ik zou het dus maar even checken moest ik jou zijn.