zondag 30 augustus 2009

I'll be back (maybe)...


8 opmerkingen:

Nina zei

Geniet van wat hopelijk een pauze en geen definitief einde is...

Nina zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Dr Shock zei

Alweer vakantie?

shrink zei

@was het maar waar. 'bedenktijd' eerder...

ils zei

Hoop dat je terugkomt.... zeker weten!
groet,

ils

ils zei

Hey shrink, ik mis je hoor :-) Stukjes waren altijd érg leuk om te lezen!
Pauze is ok, but we want you back, uiteindelijk.. toch.....eens :-)
groet!
ils

shrink zei

@ils: tx :). ben er nog niet helemaal uit; drukke bezigheden maar ook andere 'bedenkingen' bij het bloggen als shrink en wat dat met je doet etc... I'll let you know.

ils zei

Ik kom af en toe kijken, maar het testbeeld houdt hardnekkig stand. Zelf blijf ik vrolijk bijbloggen, het schept voor mij wat orde in de chaos van alledag, én ik communiceer nu eenmaal graag.
Ik hoop dat je het goed stelt! En dat je nog eens wat schrijft ook :-)
daag, veel liefs van ils